|
PROCTER&GAMBLE postawił na środowisko 3DEXPERIENCEData dodania: 04.08.2017 r. Firma Dassault Systèmes, lider w dziedzinie oprogramowania do projektowania 3D, zawarła umowę z Procter&Gamble (P&G), jedną z największych globalnych firm produkujących dobra konsumpcyjne, oferującą swoje produkty w ponad 80 krajach na całym świecie. P&G zdecydowała się na modernizację swojej platformy PLM firmy Dassault Systèmes, stawiając na środowisko 3DEXPERIENCE. Ściślej mówiąc, P&G wdraża rozwiązania branżowe „Perfect Product” i „Perfect Package”, działające w ramach platformy 3DEXPERIENCE, aby połączyć tysiące użytkowników P&G z danymi, pracownikami i konsumentami w celu poprawy systemu pakowania, projektowania produktu, zarządzania wymaganiami, jak również aplikacjami. Zatrudniająca ponad 105 000 pracowników firma P&G, używała wcześniej aplikacji Dassault Systèmes do projektowania, opracowywania i symulacji, takich jak CATIA i ENOVIA. Wraz z wdrożeniem platformy 3DEXPERIENCE, P&G będzie obsługiwała kompleksowe rozwiązanie typu „end-to-end”, obejmujące 18 000 użytkowników w dziedzinie badań i rozwoju, jakości produktu i innych dyscyplin związanych z projektowaniem i rozwojem produktu. "Decyzja o aktualizacji naszego poprzedniego systemu PLM firmy Dassault Systèmes do platformy 3DEXPERIENCE jest częścią naszej pracy, by przekształcić naszą firmę tak, aby cały proces pracy został objęty cyfrową transformacją i przynosił wartość dodaną na wszystkich etapach. Ułatwia to integrację wszystkich innowacji w firmie oraz lepsze postrzeganie użytkowników w stosunku do naszego zespołu technicznego "- powiedział Jean-Louis Hospitel, IT Manager, P&G. Jednym z celów przewodnich jest wyeliminowanie silosów informacyjnych, istniejących pomiędzy działami firmy P&G, tworząc cyfrowe środowisko dla globalnej współpracy, gdzie dane można łatwo śledzić, udostępniać i ponownie wykorzystywać. "Platforma 3DEXPERIENCE i nasze rozwiązania branżowe dotyczące towarów konsumpcyjnych łączą ludzi, procesy i systemy. W rezultacie firmy mogą skrócić czas opracowania produktu nawet o 20 procent", powiedział Philippe Loeb, vice president of consumer packaged goods and retail, Dassault Systèmes. Dalej twierdzi, że zyski z tego czasu są szczególnie ważne w przemyśle związanym ze skróceniem cyklu życia produktu, gdzie popyt zmienia się gwałtownie w zależności od potrzeb konsumentów i związanych z tym zachowań zakupowych.
|
||||
Aktualności | Oferta | O nas | Klienci | Kontakt | Mapa strony |
© Wszelkie prawa zastrzeżone dla Koltech | Projekt i wykonanie: Margomedia |